torsdag den 18. juni 2009

Jeg har begået en opfindelse :-)

Jeg har siden jul haft en 220V aksialblæser liggende i min "altmulig kasse". Historien er den at vi til julefrokosten på institutionen havde købt en opustelig julemand "a lá hoppeborg" i tigerbixen. Den blev dræbt af en af mine medarbejdere med en brødkniv i et anfald af beserk forvoldt af umådeholdende indtagelse af alkohol.

Nu har jeg aldrig været god til at smide ting ud, og sådan en dejlig blæser må da kunne genanvendes, så derfor røg den med hjem og blev glemt!

Hvor ofte har jeg ikke irreteret mig over at mine rostøvler var en krig om at tørre - og pludselig kom det til mig; jeg har en fin blæser og noget PVC rør, der må kunne laves noget. Som sagt, så gjort, kort tid efter stod denne fine ting færdig og skulle testes.

Et par dyngvåde støvler er knastørrer efter to timer med blæs på!

Udgift: vides ikke, måske 35 kr.




1 kommentar:

Anonym sagde ...

Så mangler vi bare en opfindelse fra din side, som kan tørre resten af klunset. Så slipper man for at dø af skræk, når man søvnig om morgenen hiver badeforhænget til side og tror at du har hængt dig i brusekabinen!!!

Fruen